Kupiłem kilka produktów, niektóre produkty miały różne terminy realizacji zamówienia.
 
Takie zamówienie wysyłamy w jednej paczce, czyli kompletujemy zamówienie do pełnej realizacji. Jeżeli miałaby ona potrwać dłużej niż 5 dni na pewno będziemy się kontaktować. Możemy wtedy podzielić zamówienie na dwie dostawy. Kwestie kosztów transportu rozpatrujemy wtedy indywidualnie. Na pewno zaproponujemy takie rozwiązanie żebyś był zadowolony.
Zapłaciłem za towar, co dalej? Księgowanie wpłat.

Wpłaty są księgowane przez bank ING. Jeżeli robisz przelew z tego samego banku zostanie on zaksięgowany natychmiast. Jeżeli robisz przelew z innego banku, zostanie on zaksięgowany następnego dnia. Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie, nie od dnia złożenia zamówienia. Uwaga! Wpisanie tytułu przelewu innego niż numer zamówienia w sklepie, prawie na pewno będzie skutkowało opóźnieniem.
Chcę kupić ilość towaru przekraczającą aktualny stan na magazynie.

Prosimy o kontakt. Telefonicznie lub mailowo podamy najszybszy możliwy termin realizacji.

Z jakiej firmy kurierskiej korzysta sklep?

Paczki wysyłamy kurierem DPD.
Czy elementy delikatne typu Żarówki są zabezpieczane?

Zawsze staramy się zapakować towar tak, aby w nienaruszonym stanie dotarł do klienta.  Jeżeli paczka zawiera elementy szklane zawsze naklejamy informację " Ostrożnie Szkło!"
Paczka przyszła z uszkodzoną zawartością. Co robić?

Należy spisać z kurierem protokół uszkodzenia, następnie zeskanowany dokument wysłać do nas na adres sklep@oswietleniehelicon.pl. Będzie to podstawą do zgłoszenia reklamacji w DPD, tym samym będziemy mogli uznać reklamację klienta. W takich sytuacjach zazwyczaj nowy towar wysyłamy na nasz koszt. Brak protokołu skutkuje nie uznaniem reklamacji.

Masz pytania o produkt lub wysyłkę?

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Chcesz uzyskać pomoc dotyczącą wszelkich problemów technicznych lub pytań dotyczących produktu? Skontaktuj się z nami lub zostaw wiadomość.